Порядок підключення

  • Подання заявки на підключення(можна навіть в телефонному режимі)
  • Узгодження вартості інсталяційних робіт, куди входить: вартість абонентського обладнання, вартість витратних матеріалів(кабель, коннектори, тощо), вартість реєстрації абонентскьої точки та абонплата за перший місяць коритсування згідно обраного тарифного плану. *
  • Надання своїх контактних даних та адреси підключення
  • Виїзд наших фахівців до абонента в узгоджений заздалегідь час, проведення інсталяційних робіт.
  • Демострація роботи послуги абоненту, укладення договору, проведення розрахунку за проведені інсталяційні роботи.

* - слід мати на увазі, що в подеяких випадках наші фахівці не можуть однозначно визначити тип обладнання, яке буде потрібне для підключення конкртено взятого абонента до проведення, власне, інсталяційних робіт і тому, спочатку розрахунок вартості ведеться по рекомендованому нами загальновживаному абонентському обладанню, проте, в процессі інсталяційних робіт може з'ясуватись, що необхідне більш потужне і, відповідно, більш дороге обладнання. В такому випадку абоненту пропонується придбати таке обладнання, але, якщо абонент відмовляється, то інсталяційні роботи "згортаються" і ніякої плати з клієнта не стягується.

Для більшості абонентів, проживаючих поза межами районного центру, ми не проводимо тестування через фінансову недоцільність виїзду до абонента лише для проведення тестування. Тому тестування і з'ясування типу підходящого обладнання у нас за звичай проходить в процесі інсталяційних робіт.

Отож, як ви вже мабуть зрозуміли, всі роботи по виїзду до абонента, встановленню обладнання, налагодженню та тестуванню підключення у нас абсолютно безкоштовні. Оплачується тільки вартість кінцевого абонентського обладнання, фактично витрачена кількість витратних матеріалів(метраж кабелю, кількість коннекторів, тощо), вартість реєстрації абонентскьої точки доступу та абонплата за перший місяць згідно обраного тарифного плану.

Звертаємо вашу увагу на те, що в інсталяційні роботи не входить побудова мачт для встановлення абонентських точок доступу, а також придбання чи транспортування матеріалів для побудови мачт. Цими питаннями клієнт займається самостійно і на момент проведення інсталяційних робіт мачта має бути вже готова до встановлення. Потреба у встановленні окремої мачти визначається нашими фахівцями або в процесі з'ясування адреси підключення, або беспосередньо в процесі проведення тестування та інсталяції обладнання.