Зміни в порядку призупинення(заморозки) послуг

22.04.2021

Доводимо до відома всіх наших абонентів, що з 01.05.2021 року призупинення(заморозка) послуг стає ПЛАТНОЮ. З 01.05.2021 вартість призупинення(заморозки) послуг буде складати 1 грн/день. Всі інші положення щодо призупинення(заморозки) послуг, регламентовані чинним Договором, залишаються в силі.

Майте на увазі: якщо баланс користувача досягне 0 грн і призупинення(заморозка) послуг буде активною - біллінгова система буде нараховувати оплату за призупинення(заморозку) послуг "В МІНУС", тобто на вашому особовому рахунку буде формуватись заборгованість, яку необхідно буде погасити для відновлення роботи послуг.

З оновленим договором можна ознайомитись у відповідному розділі нашого сайту

Підвищення вартості тарифних планів і закриття деяких з них

18.12.2020

До уваги абонентів ТОВ ТРК "Глухів-500"!

У зв'язку зі збільшенням мінімальної заробітної плати в Україні з 1 січня 2021 року:

  • - зібльшуються податки, збори та плата за користування РЧР (радіочастотним ресурсом).
  • - дорожчає трафік транзитних та магістральних інтернет-каналів, а також оренда AS (автономних систем з блоками виділених IP-адрес)
  • - для провайдерів суттєво підвищується вартість оренди електроопор (для підвісу кабелів) від Обленерго.
Тому, з метою забезпечення мінімальної рентабельності нашої праці, згідно пункту 3.2.3 діючого "Договору про надання телекомунікаційних послуг", ми змушені підвищити вартість наших послуг.

Для абонентів Wi-Fi мережі:
- вартість всіх тарифних планів підвищується на 20 гривень і буде складати 170 грн/міс та 220 грн/міс для тарифних планів 3 Мбіт/сек та 5 Мбіт/сек відповідно.

Для абонентів PON(оптоволоконної) мережі:

  • - вартість всіх тарифних планів підвищується на 30 гривень і буде складати 230 грн/міс та 280 грн/міс для тарифних планів 50 Мбіт/сек та 100 Мбіт/сек відповідно.
  • - тарифний план зі швидкістю 30 Мбіт/сек закривається і припиняє своє існування з 01.01.2021 року. Його замінить тарифний план 50 Мбіт/сек за 230 грн/міс, який і буде мінімальним тарифним планом для абонентів PON(оптоволоконної) мережі з 01.01.2021 року, а всіх абонентів з тарифним планом 30 Мбіт/сек буде переведено на тарифний план 50 Мбіт/сек.

Для абонентів PON(оптоволоконної) мережі населеного пункту Береза:
У зв'язку з вищенаведеною інформацією, а також у зв'язку зі вступом в дію нового договору на сумісний підвіс на опорах ЛЕП (в якому тепер враховано абсолютно всі опори ЛЕП, які ми використовуємо для підвісу оптоволоконних кабелів в населеному пункті Береза) - з 01.01.2021 року для вашого населеного пункту відбудуться такі зміни:

  • - ми закриваємо всі поточні тарифні плани, що діяли у вашому населеному пункті останні 2 роки, а саме:
    • - 20 Мбіт/сек за 120 грн/міс
    • - 50 Мбіт/сек за 150 грн/міс
    • - 100 Мбіт/сек за 180 грн/міс
  • - ми впроваджуємо у вашому населеному пункті загальні тарифні плани 50 Мбіт/сек за 230 грн/міс та 100 Мбіт/сек за 280 грн/міс, які будуть діяти для всієї нашої PON-мережі.
  • - всіх абонентів з тарифних планів 20 Мбіт/сек за 120 грн/міс та 50 Мбіт/сек за 150 грн/міс буде переведено на тарифний план 50 Мбіт/сек за 230 грн/міс.
  • - всіх абонентів з тарифного плану 100 Мбіт/сек за 180 грн/міс буде переведено на тарифний план 100 Мбіт/сек за 280 грн/міс.

Модернізація ядра мережі та супутні профілактичні роботи

02.12.2020

Доводимо до відома всіх наших абонентів, що в ніч з суботи, 05.12.2020 на неділю, 06.12.2020 доступ до мережі Інтернет буде повністю відсутній у зв'язку з проведенням робіт по модернізації ядра мережі та супутніх профілактичних робіт з метю розширення потужностей обладнання та покращення наших сервісів. Роботи будуть проводитись з 23:00 05.12.2020 по 07:00 06.12.2020.
Приносимо вибачення за незручності!

Платіжна систему LiqPay більше недоступна з особитстого кабінету

03.11.2020

Доводимо до відома всіх наших абонентів, що починаючи з 09.11.2020 платіжна система LiqPay більше недоступна для використання з особитстого кабінету.
На даний момент з особистого кабінету доступною залишиться платіжна система MyPayPrivat. Також нагадуємо, що окрім сервісу MyPayPrivat, для здійснення оплати наших послуг з картки будья-якого українського банку ви можете вкиористовувати також сервіс City24.

Вандалізм на оптоволоконних мережах зв'язку ТОВ ТРК "Глухів-500"

18.05.2020

16 травня 2020 року в проміжку між 00:00 та 02:00 годинами невідомими особами було вчинено пошкодження наших магістральних оптоволоконних ліній зв'язку в населених пунктах Реутенці та Алтинівка, що призвело до повного відключення сервісу для всіх абонентів оптоволоконної PON мережі населеного пункту Реутенці та часткового відключення сервісу для майже третини абонентів оптоволоконної PON мережі населеного пункту Алтинівка.
Дуже важливо відмітити, що дані акти вандалізму були ніяк не випадковими і вчинені явно умисно, про що свідчить тей факт, що оптоволоконні кабелі були перерізані в дуже точно вибраних точках оптоволоконних магістралей та дуже професійно визначених місцях на, власне, кабелях: їх було "під корінь" відрізано від оптичних PON-боксів, що знаходяться на електричних опорах 0.4 кВ, а також в кількох місцях перерізано так звані "кільця запасу"(близько 10 м довжиною), які завжди залишаються біля оптичних PON-боксів про всяк випадок(щоб мати можливість зростити кабелі після випадкового пориву десь посеред "прольоту" між електричними опорами, тощо), що унеможливило швидкий ремонт пошкодження і змусило нас замінювати по кілька "прольотів" оптоволоконних магістралей.
Людина, яка не має професійного відношення до роботи монтажника ВОЛС, навряд чи змогла б так чітко і розважливо визначити де саме і як саме перерізати оптоволоконні кабелі, щоб гарантовано залишити без доступу до мережі Інтернет якомога більше наших абонентів та гарантовано максимально ускладнити ремонт пошкодження.
По факту вчиненоного правопорушення нами було подано заяви до Кролевецького відділення поліції: за дії такого характеру зловмисникам загрожує кримінальна відповідальність згідно статті 360 КПКУ “Умисне пошкодження ліній зв’язку”.
Просимо всіх небайдужих людей, які володіють будь-якою інформацією стосовно цієї події, повідомити нам за контактними телефонами: +38 066 211 06 89, +38 068 658 19 54, +38 095 125 29 61, +38 068 395 52 66, або на e-mail: customers@500.net.ua.

ПЕРЕКОНЛИВЕ ПРОХАННЯ НА ПЕРІОД КАРАНТИНУ

17.03.2020

До уваги всіх наших абонентів!

У зв'язку зі стрімко розвиваючоюся ситуацією з розповсюдженням коронавірусу ми дуже переконливо просимо всіх наших абонентів відповідально віднестись до дотримання запобіжних мір з попередження поширення захворювання і мінімізувати відвідування громадських місць, установ, офісів, тощо.

І зокрема - нашого офісу.

Ми подбали про те, щоб ви могли оплатити наші послуги не виходячи з дому - ви можете зробити це з особистого кабінету або на сайтах:
City24
Privat24

Також з особистого кабінету ви можете призупинити послугу або взяти кредит, якщо у вас закінчились гроші на особовому рахунку. Всю необхідну інформацію або консультацію ви можете отримати за телефонами вказаними в розіділі "Контакти".

Зустрічайте ще одну платіжну систему - City24!

09.01.2020

З радістю доводимо до відома всіх наших абонентів, що починаючи з 08.01.2020 Ви можете оплатити наші послуги в терміналах та на сайті City24.

Зміна тарифних планів та їх вартості

02.12.2019

Доводимо до відома всіх наших абонентів, що з 01.01.2020 ми впроваджуємо нову лінійку тарифних планів - єдині тарифи* - окремо для абонентів WiFi та GEPON мережі, щоб зробити нашу тарфину сітку максимально простою та зрозумілою:

Назва тарифу Швидкість Період оплати Вартість
(грн, з ПДВ)
передача прийом
для абонентів WiFi мережі
WIFI-150 до 3 Мбіт/с до 3 Мбіт/с щомісячно 150.00
WIFI-200 до 5 Мбіт/с до 5 Мбіт/с щомісячно 200.00
для абонентів GEPON мережі
PON-200 до 30 Мбіт/с до 30 Мбіт/с щомісячно 200.00
PON-250 до 50 Мбіт/с до 50 Мбіт/с щомісячно 250.00
для абонентів населених пунктів: Слоут, Полошки, Некрасове, Шалигине, Реутинці
PON-200 до 50 Мбіт/с до 50 Мбіт/с щомісячно 200.00
PON-250 до 100 Мбіт/с до 100 Мбіт/с щомісячно 250.00
для абонентів населених пунктів: Баничі, Перемога, Есмань, Алтинівка, Мутин

* - зміни в тарифних планах не стосуються таких населених пунктів: м. Глухів, м. Кролевець
та абонентів GEPON мережі с. Береза

Технічні роботи по модернізації ядра мережі

16.08.2019

Доводимо до відома всіх наших абонентів, що в період з 17.08.2019 23:00 до 18.08.2019 07:00 доступ до мережі Інтернет та роботу супутніх сервісів буде призупинено у з'вязку з проведенням технічних робіт з модернізації мережевого обладнання, зокрема L3 ядра нашої мережі для покращення роботи наших послуг.

Приносимо вибачення за тимчасові незручності

Платежі через Liqpay та My-Pay від ПриватБанку відтепер доступні в особистому кабінеті

11.07.2019

З радістю доводимо до відома всіх наших абонентів, що починаючи з 11.07.2019 нами впроваджено одразу дві платіжні системи: Liqpay та My-Pay від ПриватБанку.
Оплата через ці платіжні системи доступна виключно в особистому кабінеті користувача в розділі "Он-лайн платежі". Одним з важливих моментів впровадження цих платіжних систем є те, що оплатити зможуть навіть ті абоненти, в яких послуга відключена через нестачу коштів на особовому рахунку. Тобто, навіть якщо ви з будь-яких причин не встигли вчасно внести оплату за послугу - вам не треба поспішати до нашого офісу - ви зможете оплатити її прямо з особистого кабінету, незважаючи на те, що доступу до мережі Інтернет ви не маєте.
І впродовж кількох хвилин грошові кошти буде зараховано на ваш особовий рахунок, а доступ до мережі Інтернет буде відновлено.
Іншим важливим моментом впровадження цих платіжних систем є те, що далеко не всі наші абоненти обслуговуються в ПриватБанку та мають платіжні картки ПриватБанку і доступ до системи Приват24. Відтепер ви зможете внести оплату за послугу з картки будь-якого українського банку. Абсолютно любого банку. Без виключень.

Звертаємо вашу увагу на те, що при оплаті через платіжну систему Liqpay або My-Pay від ПриватБанку з вас буде утримано додаткову комісію в розмірі 3% від суми платежу, але не менше ніж 3 грн.

Будівництво оптоволоконної мережі в с. Береза

06.05.2019

До уваги всіх мешканців населеного пункту Береза: уже в середині травня 2019 року ми розпочинаємо будівництво оптоволоконної мережі в вашому населеному пункті та впровадження технології PON(оптоволокно в кожний дім). Відтепер ми зможемо надати кожному користувачу доступ до мережі Інтернет на швидкості до 100 Mbit/s з надзвичайно низькими затримками(в порівнянні з технологією WiFi), щоб Ви мали можливість повністю відчути переваги технології PON, як відчули їх наші абоненти низки населених пунктів, в яких вже впроваджено технологію PON.

Хочемо звернути особливу увагу на те, що ми маємо дуже великий досвід побудови ВОЛС та впровадження технології PON, а також на те, що ми будуємо і ремонтуємо наші оптоволоконні лінії власноруч і використовуємо для цього найсучасніше обладнання, на відміну від наших найближчих конкурентів, які в цьому повністю покладаються на підрядників та суб-підрядників. А це значить, що усунення пошкоджень оптоволоконних магістралей та абонентських ліній ми виконуємо в рази швидше і оперативніше.
Тому ми підключимо Вас швидшко та без всіляких явних чи прихованих контрактних зобов'язань, які примусово нав'язують Вам умови, терміни та строки впродовж яких Ви не можете вільно змінити провайдера, навіть якщо якість наданих послуг Вас не влаштовує.
Бо ми не зазіхаємо на Вашу свободу вибору якісного сервісу!


Умови підключення за технологією PON*:

  Нові абоненти:      вартість підключення 500 грн.
  
Існуючі абоненти: підключення безкоштівне(за рахунок абонентського обладнання WiFi)
* - вартість підключення включає: оптичний абонентський термінал, абонентський кабель від найближчого розподільчого боксу(до 200м), всі необхідні розхідні матеріали(фаст-коннектори, патч-корди, тощо), а також прешоразове налаштування обладнання.


З повагою до Вас, ТОВ ТРК "Глухів-500"

СМС інформування реалізовано і протестовано для нової біллінгової системи

12.12.2018

З радістю доводимо до відома всіх наших абонентів, що СМС інформування для нової біллінгової системи реалізовано і успішно протестовано.
Також повернено СМС-нагадування про стан особовогу рахунку абонента: коли грошових коштів залишиться приблизно на 4 дні роботи послуги - Ви отримаєте СМС повідомлення. Зверніть увагу на те, що в особовому кабінеті Ви можете вмикати та вимикати СМС-нагадування, а також змінювати свій мобільний номер телефону, щоб тримати його завжди в актуальному стані.

Поступове виведення з експлуатації деяких базових станцій

06.12.2018

До уваги абонентів Глухівського району!

Доводимо до Вашого відома, що, у зв'язку з впровадженням технології PON (доступ до мережі Інтернет по оптоволоконному кабелю) в низці населених пунктів, ми вимушені поступово виводити з експлуатації базові станції (БС). Поступове виведення з експлуатації базових станцій - необхідна міра для збереження рентабельності впровадження технології PON та запобігання подальшого подорожчання вартості послуги доступу до мережі Інтернет для наших абонентів, адже за кожну БС наша компанія має сплачувати щомісячно податки, арендні платежі за розміщення БС, тощо.

Що це значить для наших користувачів? Це означає, що абоненти, які підключені до цих БС (за допомогою WiFi точок доступу) більше не матимуть змоги отримувати доступ до мережі Інтернет за технологією WiFi. Для таких абонентів послугу доступу до мережі Інтернет буде автоматично призупинено, грошові кошти на особових рахунках буде збережено.

Як продовжити отримувати послугу доступу до мережі Інтернет? - все дуже просто: переходьте на технологію PON та отримуйте в рази більші швидкості та незрівнянну якість трафіку. З тарифною сіткою тарифів PON ви зможете ознайомитись тут.

Всі абоненти, БС яких будуть виводитись з експлуатації, будуть сповіщені через СМС розсилку не пізніше, ніж за 14 днів до фактичного виведення БС з експлуатації.

Підвищення вартості тарифних планів

22.11.2018

До уваги абонентів ТОВ ТРК "Глухів-500"!

У зв'язку з динамікою росту цін на ринку мережевого обладнання, супутніх послуг(орендна плата, рентна плата за РЧР, тощо) та телекомунікаційних послуг в цілому і з метою забезпечення мінімальної рентабельності нашої праці ми змушені підвищити вартість наших послуг.

Згідно з пунктом 3.2.3 діючого Договору про надання телекомунікаційних послуг, ТОВ ТРК "Глухів-500" доводить до відома всіх своїх абонентів, що з 01.01.2019 року вартість всіх тарифних планів для Глухівського та Кролевецькго районів* підвищується на 10 гривень. Оскільки з 01.01.2019 всі розрахунки будуть вестись згідно нових діючих тарифів, наступні дати відключень для кожного абоненту буде перераховано згідно фактично наявних коштів на особових рахунках.

Також доводимо до відома абонентів, які користуются тарифними планами вартістю 80 грн/міс та 100 грн/міс ("WiFi256" та "WiFi512" відповідно для Глухівського району та "WiFi1" - для Кролевецького), що з 01.01.2019 ці тарифи закриваются і будуть більше недоступні для використання. Мінімально можлива абонплата в місяць складатиме 130 грн зі швидкістю згідно тарифної сітки. Всі абоненти, що працюють зараз за вказаними вище тарифними планами з 01.01.2019 будуть автоматично переведені на тарифний план за 130 грн/міс.

З новою тарифною сіткою ви зможете ознайомитись тут.


* зміни у вартості не стосуються тарифних планів для м. Глухів та м. Кролевець

Впровадження нової біллінгової системи

15.05.2018

До уваги всіх абонетів ТОВ ТРК "Глухів-500"!

Ми з радістю повідомляємо Вам про впровадження нової біллінгової системи! Відтепер кожному абоненту буде доступний особистий кабінет, в якому Ви зможете самостійно: змінити свій тарифний план, слідкувати за всіма фінансовими операціями по вашому особовому рахнку, тимчасово призупинити послугу, взяти кредит або залишити заявку про складнощі в користуванні послугами. Також з особистого кабінету доступний сервіс перевірки швидкості.
І, мабуть, найголовніше: з переходом на нову біллінгову систему відтепер є можливість миттєвого зарахування коштів на особовий рахунок через різноманітні платіжні системи. Наразі проведено інтеграцію з сервісами Приват24 та терміналами ПриватБанку. Згодом будуть додані інші платіжні системи.
Повний перехід на нову біллінгову систему планується здійснити до кінця травня 2018 року.

Звертаємо вашу увагу, що СМС-сповіщення в період інтеграції нової біллінгової системи будуть тимчасово недоступні.

У зв’язку з переходом на нову біллінгову систему можут траплятись короткочасні перебої в роботі послуг.
Приносимо вибачення за можливі незручності!

Роз'яснення щодо використання VPN та проксі сервісів

28.03.2018

До уваги абонетів ТОВ ТРК «Глухів-500», що використовують VPN та проксі сервіси для доступу до інтернет ресурсів.

У зв’язку з лавиноподібним збільшенням кількості абонентів, що використовують VPN/проксі сервіси для доступу до інтернет ресурсів, а також великою кількістю зверненнь про неналежну якість послуги доступу до мережі Інтернет, що прямо або опосередковано стосуються використання VPN/проксі сервісів, ми створили відповідний тематичний розділ на сторінці Допомога/FAQ з детальним роз'ясненням принципів функціонування VPN/проксі сервісів і їх впливу на роботу і якість послуги доступу до мережі Інтернет.

Інформація дуже рекомендована для ознайомлення всім абонентам ТОВ ТРК «Глухів-500».

Підвищення вартості тарифних планів для абонентів PON-мережі

12.05.2017

До уваги абонетів ТОВ ТРК «Глухів-500», що підключені за технологією PON (оптоволокно в дім)!

У зв’язку зі вступом в дію нашого договору з Сумиобленерго «Про сумісний підвіс на опорах електропередач», а також у зв’язку з прийняттям Верховною Радою України закону «Про доступ до об’єктів будівництва, транспорту, електроенергетики з метою розвитку телекомунікаційних мереж» відбулися зміни умов тарифікації і подорожчання оплати за опори ліній електропередач (а отже і всієї нашої логістичної інфраструктури передавання даних по оптоволоконним лініям зв’язку), внаслідок чого, для збереження рентабельності впровадження та розвитку технології PON в зонах нашого покриття, а також суттєвого підняття швидкостей (в 5-10 раз!) та якості наших послуг ми змушені підняти тарифи на послуги доступу до мережі Інтернет за технологією PON.

Тому, згідно з пунктом 3.2.3 діючого Договору про надання телекомунікаційних послуг, ТОВ ТРК «Глухів-500» доводить до відома всіх абонентів PON-мережі, що з 01.06.2017 року вартість всіх тарифних планів для абонентів PON-мережі* підвищується на 20 гривень. Оскільки з 01.06.2017 всі розрахунки будуть вестись згідно нових діючих тарифів, наступні дати відключень для кожного абоненту PON-мережі буде перераховано згідно фактично наявних коштів на особових рахунках.

Звертаємо вашу увагу на те, що в разі суттєвих змін в умовах тарифікації оплати за сумісний підвіс в майбутньому – вартість тарифів для абонентів PON-мережі може бути відкоригована.

З новою тарифною сіткою ви зможете ознайомитись тут.


* зміни у вартості не стосуються тарифних планів для абонентів, що підключені за технологією WiFi

Підвищення вартості тарифних планів

15.12.2016

До уваги абонентів ТРК Глухів-500!

Рішення про підвищення вартості тарифних планів далось нам дуже нелегко. Впродовж усього часу існування нашої компанії(а це вже 7 років) ми завжди намагались триматись від теми про підвищення вартості послуг для наших абонентів як можна далі. І навіть складний період в економіці нашої держави, що розпочався ще у 2014 році, ніяк не змінив наше відношення до цього питання. Але, напревеликий жаль, нинішні життєві реалії такі, що подальший наш розвиток, покращення якості послуг, розширення зони покриття та впровадження нових технологій просто неможливі без підвищення абонентської плати. Особливо, враховуючи наші плани тотального переходу на оптичні лінії зв’язку за технологією PON, коли наші послуги абонент буде отримувати по оптичному кабелю, сигнал в якому абсолютно не чутливий до електромагнітних та радіоэфірних завад, якому не страшні грози та інші погодні умови.

Тому, згідно з пунктом 3.2.3 діючого Договору про надання телекомунікаційних послуг, ТОВ ТРК «Глухів-500» доводить до відома всіх своїх абонентів, що з 01.01.2017 року вартість всіх тарифних планів для Глухівського та Кролевецькго районів* підвищується на 20 гривень. Оскільки з 01.01.2017 всі розрахунки будуть вестись згідно нових діючих тарифів, наступні дати відключень для кожного абоненту буде перераховано згідно фактично наявних коштів на особових рахунках.

З новою тарифною сіткою ви зможете ознайомитись тут.


* зміни у вартості не стосуються тарифних планів для м. Глухів та м. Кролевець

Відтепер оплачувати наші послуги в терміналах Приватбанку буде ще зручніше!

20.10.2016

До уваги абонентів абонентів ТРК Глухів-500.

З 01.11.2016 в термінали Приватбанку буде додано кнопку нашої організації: більше непотрібно кожного разу вводити повні реквізити та витрачати час на пошук нашої органцізації, щоб внести оплату.

Також звертаємо вашу увагу на те, що в розділ сайту "Документи" додано інструкцію по внесенню оплати через Приват24 та термінали Приватбанку.

Проблему з систематичною відсутністю доступу до мережі Інтернет в низці населених пунктів усунуто

20.10.2016

До уваги абонентів таких населених пунктів: Сваркове, Соснівка, Чернєве, Будівельне, Білокопитове, Катеринівка та Студенок.

На початку жовтня місяця на вузлові базовій станції в с. Сварково було проведено роботи по модернізації живлення базової станції: додано додаткову сонячну панель, замінено ШІМ-контроллер заряду на MPPT з можливістю віддаленого моніторингу та акумуляторний блок збільшеної ємності. В процесі тестування упродовж двох тижнів нова система живлення довела свою здатність підтримувати повноцінне функціонування базової станції навіть у найпохмурішу погоду в світлі години доби.

Звертаємо вашу увагу на те, що 18.10.2016 всім, без винятку, абонентам вищезазначених населених пунктів було проведено перерахунок за період з 01.09.2016 по 16.10.2016 і на особовий рахунок кожного абонента в нашій білінговій системі було повернено суму еквівалентну 10 дням користування послугою згідно з тарифним планом абонента. Кількість днів недоотримання послуги було розраховано по даним мережевої моніторингової системи згідно фактичного часу, який базова станція не працювала.

Ще раз вибачаємося за завдані незручності. Дякуємо за розуміння.

Систематична відсутність доступу до мережі Інтернет в низці населених пунктів

26.09.2016

До уваги абонентів таких населених пунктів: Сваркове, Соснівка, Чернєве, Будівельне, Білокопитове, Катеринівка та Студенок.

У зв’язку з численними зверненнями абонентів вищевказаних населених пунктів з приводу систематичної відсутності доступу до мережі Інтернет в темну пору доби повідомляємо, що причиною є систематичне відключення живлення на вузловій базовій станції в с. Сварково, що знаходиться на водокачці, до якої не підведено ніякого стаціонарного живлення. В зв’язку з цим на даній водокачці було встановлено систему автономного живлення, що складається з сонячної панелі, аккумуляторів та контролеру заряду. Причиною відключення є те, що в похмуру та дощову погоду сонячна панель не в змозі виробити необхідну для живлення обладнання та підзарядки аккумуляторів кількість енергії, тому у темну пору доби обладння не може працювати на розряджених аккумуляторах і банально вимикається. Для усунення даної проблеми була замовлена додаткова сонячна панель та більш досконалий контролер заряду. Інсталяційні, монтажні та пуско-наладочні работи по введенню нового обладнання в експлуатацію планується завершити до середини жовтня місяця.

Звертаємо вашу увагу на те, що всім, без винятку, абонентам вищезазначених населених пунктів буде проведено перерахунок і на особовий рахунок абонента в нашій білінговій системі в грошовому еквіваленті буде повернено ту кількість днів, за яку вони недоотримали послугу доступу до мережі Інтернет. Кількість днів недоотримання послуги буде розраховано по даним мережевої моніторингової системи згідно фактичного часу, який базова станція не працювала. Перерахунок буде проведено за період з 01.09.2016 до фактичної дати заверешення введення в експлуатацію нового обладнання.

Просимо вибачення за тимчасові незручності. Дякуємо за розуміння.

З 01.10.2016 року вступає в дію нова ревізія договору

14.09.2016

До уваги абонентів ТОВ ТРК Глухів-500.
Починаючи з 1 жовтня 2016 року вступає в дію нова ревізія договору.
Основні зміни торкнулися порядку взаєморозрахунків та внесення абонплати, проте є мінорні зміни і в інших розділах. Звертаємо вашу увагу на те, що існуючим абонентам не потрібно укладати новий договір, натомість кожен існуючий абонент може отримати витяг змін та доповнень в нашому офісі. Якщо ви існуючий абонент і диспетчер/касир з будь-яких причин не видав вам витяг змін та доповнень - вимагайте видачі цього документу, адже ви, як абонент, зобов'язані знати умови і положення діючого договору. Видача і отримання цього документу буде фіксуватися в нашій базі даних.

Максимальний період призупинки послуги збільшено!

01.10.2015

До уваги абонентів ТОВ ТРК Глухів-500.
Починаючи з 1 жовтня 2015 року ми збільшили період призупинки послуги до 365 днів.
Відтепер, абоненти, які користуются доступом до мережі Інтернет менше восьми місяців у році зможуть не переплачувати за послуги в той час, коли вони не мають в них потреби, або просто не мають змоги ними користуватися.

Зміна електронної поштової адреси

04.09.2015

До уваги абонентів та партнерів ТОВ ТРК Глухів-500.
Починаючи з 7 вересня 2015 року ми припиняемо прийом електронних листів на адресу trk.gluhiv500@gmail.com у зв'язку із запуском власного поштового серверу. Відтепер ми можемо надати можливість вам надсилати листи на відповідні адреси в залежності від тематики листа:

customers@500.net.ua - адреса для листів з загальних питань від клієнтів та абонентів

finance@500.net.ua - адреса для обміну інформацією виключно з нашими партнерами (обмін рахунками, реквізитами, обговорення вартості послуг, створення замовлень, та інше)

support@500.net.ua - адреса для листів з питань технічної підтримки користувачів та проблем у користуванні послугами

Звертаємо вашу увагу на те, що листи неналежної тематики будуть вилучатись без відповіді. Тому намагайтеся не надсилати листів з питаннями по технічній підтримці на customers@500.net.ua і, навпаки, листів загальної тематики на support@500.net.ua. E-mail-адреси злісних порушників будуть автоматично додані до спам-списку. Вилучення зі спам-списку буде можливе тільки після розгляду персонального звернення порушника.

Наш сайт тепер доступний на новому домені!

22.07.2015

Шановні абоненти!
Починаючи з 22 липня 2015 року наш сайт доступний на новому домені www.500.net.ua. Поточний домен www.gl500.net буде працювати до кінця 2015 року, після чого буде закритий.

Нововведення в процедурі оплати в касах банків та поштових відділеннях

08.07.2015

Шановні абоненти!
Для пришвидшення проведення та покращення якості автоматичної обробки електронних платежів, а також платежів, здійснених в касах різних банків та поштових відділеннях, при здійсненні платежу обов'язково вказуйте в призначенні платежу свій номер договору в форматі:

##$ваш_номер_договору$##

Будь ласка, вказуйте номер договору строго в такому форматі, як записано вище, тобто: решітка, решітка, знак долару, номер договору, знак долару, решітка, решітка. Ніяких відступів та пробілів між розділяючими символами та номером договору не повинно бути.
При допущенні помилки у форматі вказаного номеру договору такий платіж не буде оброблено автоматично і він буде відкладений для обробки вручну, що значно вповільнить процес обробки платежу і відновлення роботи послуги. Наполягайте на внесенні касиром номеру договру у вказаному вище форматі в поле призначення платежу і, по можливості, перевіряйте правильність введених касиром даних.
Якщо ви з якихось причин не знаете свого номеру договору - ви завжди можете дізнатись його зателофнувавши на номери техпідтримки або диспетчера і надавши свої персональні дані.

НЕЧЕСТНЫЙ МАРКЕТИНГ

10.04.2015

Некий Интернет-провайдер, предоставляющий свои услуги на территории Глухова и района проводит политику нечестного маркетинга в отношении привлечения клиентов, а именно, помимо привлечения новых клиентов, они занимаются переманиванием наших абонентов. Кроме раскидывания своих рекламных проспектов в каждый почтовый ящик, под каждую дверь и калитку, этот провайдер, имея монополию на телефонную связь в нашем регионе, а так же базу данных абонентов фиксированной телефонной связи, в которой сопоставлены личные данные абонента и его стационарный номер телефона, активно использует эту информацию для распространения и продвижения своих услуг. Выливается все это в навязчивое названивание на стационарные номера, активный пиар своих услуг и, самое главное, не менее активное поливание грязью нашей компании, с упоминанием конкртеного имени конкурирующего провайдера, что, по нашему мнению, не может не сказываться на нашей репутации и мнению о нашей компании не только существующих, но и потенциальных клиентов.

Мы просим своих абонентов не поддаваться всяческим "многообещаниям" со стороны этого провайдера, а так же хотим обратить внимание на то, что состояние медных телефонных линий в провинциальных населенных пунктах порой, мягко говоря, не совсем удовлитворительно даже для телефонной связи, не говоря уже о предоставлении услуги доступа в Интернет. В виду отсутствия надлежащего регулярного обслуживания и каких-либо капитальных ремонтов существующих медных телефонных линий, кроме "временно-текущих", производящихся по принципу "как-нибудь заработало? - пусть работает" мы очень не рекомендуем рассматривать возможность подключения/перехода к этому провайдеру. Так же, рекомендуем обращать более пристальное внимание на их маркетинговые предложения, по типу "Подключение к Интернет + модем с WiFi и все это за 1 гривну" или "Платите только 60% от стоимости тарифного плана первый год после подключения": не все сразу замечают, что в случае отказа от их услуг в определенный период времени(год, два и т. д.) вы выплатите полную стоимость модема и/или 40% "недоплаченных" за период пользования средств. Это же касается и самой процедуры подключения. Так же не забывайте, что подключаясь/переходя к этому провайдеру Вы должны будете оплачивать услуги фиксированной телефонной связи в дополнение к оплате услуги доступа в Интернет, даже если она (фиксированная телефонная связь) Вам абсолютно не нужна. У нас же вы оплачиваете только то, чем пользуетесь.

В свою очередь, мы – молодая компания, молодая команда. Мы постоянно следим за развитием используемых нами технологий и оборудования. Мы постоянно совершенствуем и улучшаем имеющиеся каналы связи, а так же учитываем этот опыт при строительстве новых. Мы всегда стараемся обеспечить максимально качественный сервис и техподдержку. Такие населенные пункты, как Перемога и Студенок уже успели оценить возросшее качество услуги с новыми тарифами. И все это, заметьте, без увеличения абонплаты. В процессе решение бюрократических формальностей для внедрения новых тарифов в населенных пунктах Береза и Баничи. После мы постепенно будем внедрять их и в остальных населенных пунктах Глуховского района.

В общем - оставайтесь с нами и мы гарантируем, что вы не будете разочарованы.

Кролевець та район: перебої в роботі послуги у вівторок, 07.04.2015

06.04.2015

Шановні абоненти міста Кролевець та Кролевецького району!
В зв'язку з тим, що РЕСом заплановано відключенням електропостачання в приміщенні нашого офісу(Будинок побуту) для проведеня ремонтних робіт у вівторок, 07.04.2015, приблизно з 8:00 до 17:00 можливі перебої або повна відсутність доступу до мережі Інтернет.
Приносимо вибачення за незручності. Сподіваємось на ваше розуміння.

Понеділок, 09.03.2015 - вихідний день

05.03.2015

Офіси в Глухові та Кролевці працювати не будуть. З вівторка, 10.03.2015 - повертаємось до стандартного режиму роботи.

Режим роботи офісів у п'ятницю, 06.03.2015

04.03.2015

Офіс у місті Глухів працює з 8:30 до 14:00 без перерви на обід.

Офіс у місті Кролевець працює з 9:00 до 14:30 без перерви на обід.

Запуск офіційного інформаційного сайту ТРК Глухів-500

02.03.2015

В перший понеділок березня 2015 року ми запустили свій сайт. Сподіваємось, тут ви знайдете немало корисної інформації(особливу увагу звертаємо на розділ "Допомога/FAQ"). Поки що це статичний, суто інфрмаційний портал, але згодом ми додамо можливість реєстрації користувачів та коментування контенту.

А в цьому розділі ви знайдете найсвіжіші новини IT-світу, нашої місцевості, а також різноманітні новини нашої компанії.